Jump to content
  • 0

Dubbelklik op containerveld

Y&T

Question

Ik heb gemerkt dat als ik een bestand in een containerveld plaats met opslag als verwijzing, het betsnad geopend kan worden als ik op het containerveld dubbelklik. Als ik het bestand zelf (niet als verwijzing) in het containerveld plaats, lukt dit niet. Is dit normaal of is er ergens iets in te stellen dat bij dubbelklikken het bestand wordt geopend?

Ik merkte tevens, dat bestanden in een containerveld kunnen worden gesleept. Maar kan dit ook met de eigenschap "verwijzing"?

1 answer to this question

Recommended Posts

• 0

Als je goed de help file rustig doorneemt kom je al een heel eind is is erg goed beschreven.

Een containerveld daar kun je het bestand in opslaan of je kunt een verwijzing naar het bestand daar in opslaan. ALs je de verwijzing gebruikt dan kun je inderdaad via de verwijzing het bestand openen. ALs het is opgeslagen in het containerveld zul je eerst het bestand er uit moeten halen ergens wegzetten en vervolgens openen. Dit laatste is met script stappen allemaal te doen maar de werking is eigenlijk zoals net is opschreven.

Succes