Ga naar inhoud
  • 0

Dubbelklik op containerveld


Y&T

Vraag

Ik heb gemerkt dat als ik een bestand in een containerveld plaats met opslag als verwijzing, het betsnad geopend kan worden als ik op het containerveld dubbelklik. Als ik het bestand zelf (niet als verwijzing) in het containerveld plaats, lukt dit niet. Is dit normaal of is er ergens iets in te stellen dat bij dubbelklikken het bestand wordt geopend?

 

Ik merkte tevens, dat bestanden in een containerveld kunnen worden gesleept. Maar kan dit ook met de eigenschap "verwijzing"?

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je goed de help file rustig doorneemt kom je al een heel eind is is erg goed beschreven.

Een containerveld daar kun je het bestand in opslaan of je kunt een verwijzing naar het bestand daar in opslaan. ALs je de verwijzing gebruikt dan kun je inderdaad via de verwijzing het bestand openen. ALs het is opgeslagen in het containerveld zul je eerst het bestand er uit moeten halen ergens wegzetten en vervolgens openen. Dit laatste is met script stappen allemaal te doen maar de werking is eigenlijk zoals net is opschreven.

Succes

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...