Ga naar inhoud
  • 0

Meerdere tabellen gezamenlijk exporteren in excel


mouwen

Vraag

Beste Filemakers,

 

IK ben reeds gestart met het verbreden van mijn bestand door er meerdere tabellen in te voeren. Dit is zonder probleem toe te passen, echter wil ik door middel van 1 knop kunnen regelen dat al de 2 gecreëerde tabellen onder elkaar worden weergegeven in Excel. Ik heb al meerdere dingen geprobeerd alleen niet met succes. Kan iemand mij helpen.

 

In de bijlage is het hoofdbestand te vinden Test cartotheek V1 met het gelinkte document cartotheek testversie. Dus de bedoeling is om meerdere tabellen bij het exporteren naar Excel onder elkaar te plaatsen voor een geheel overzicht. En daarbij rekening houden dat ieder record ook meegenomen word.(dit is ook een probleem wat ik niet verwerkt krijg in mijn script, dat al de records ook gezamenlijk geëxporteerd kunnen worden)

 

Met vriendelijke groet,

Mouwen

Filemaker bestanden.zip

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Felix

 

Bedankt voor je reactie, maar ik snap de werkwijze niet die jij mij uit probeert te leggen.

 

Daarnaast heb ik nog een vraag over de records bij 1 tabel. Dus bij een tabel heb ik bijvoorbeeld 15 records. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn script ervoor zorgt dat van die 1e tabel al de records onder elkaar geplaatst worden. in de bijlage is mijn bestand gesitueerd.

 

Alvast bedankt.

Filemaker bestanden.zip

Link naar reactie
  • 0

Over de vorige reactie, Ik wil hierbij de records overzichtelijk onder elkaar hebben staan. Dus als ik 2 records heb. Dat eerst al de gegevens van record 1 onder elkaar worden geplaatst en daarna de gegevens van records nummer 2 worden weergegeven. Daarbij ook de niet ingevulde velden automatisch uit de lijst verwijderen.

 

Alvast bedankt en sorry voor het ongemak

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...