Ga naar inhoud
  • 0

Portal gerelateerd record in dezelfde layout weergegeven


hydex

Vraag

Vraag: Ik wil in dezelfde layout waar de portal zich bevindt een veld tonen van een aangeklikte rij in een portal

 

Wat werkt wel: Ik heb een portal die related records laat zien, ik heb het nu werkend dat wanneer ik een rij aanklik ik in een nieuwe layout het gerelateerde record kan tonen. So far so good.

 

Wat werkt niet: Ik heb de velden van deze layout gekopieerd en onder de portal geplakt. Vervolgens heb ik bij go to related record aangeven dat deze van de "current layout" gebruik moet maken. Echter krijg ik een foutmelding die aangeeft dat de gegevens niet in de current layout weergegeven kunnen worden.

 

Wat moet ik nu doen.. ?

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Felix,

 

Bedankt voor je uitgebreide en duidelijk voorbeeld. Het doet precies wat ik wil. Ik heb alleen nog een vraag.

Je creëert een aparte tabel om de gegevens van " hydex" te laten zien hierdoor treed volgens mij redundantie op terwijl het enige wat ik eigenlijk wil is 1 veld die al bestaat in het portaal buiten het portaal laten zien.

 

Simpel gezegd zou ik een veld uit het portaal willen trekken en die buiten het portaal willen neerzetten. Dit veld moet dan steeds verversen wanneer ik een nieuwe regel aanklik.

 

 

Voor jou perceptie: Ik heb een lijst met brieven. In het portaal wil ik alleen de titels laten zien die je kunt aanklikken en de inhoud van de brief wil ik apart tonen. (dit ivm ruimte gebrek) Ik vind het zonde om de inhoud van de brief nu nogmaals in een aparte tabel te zetten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...