Ga naar inhoud
  • 0

Beginnersvraag


Arno

Vraag

Goedendag allemaal. Mijn naam is Arno en sinds kort heb ik Filemaker waarmee ik een projectadministratie op wil zetten voor mijn eigen bedrijfje. Om wat te oefenen heb ik een kleine DB gemaakt met daarin twee tabellen. Een projecttabel en een contactpersonen tabel. In een projectlayout komt uiteraard projectinfo te staan en wil ik contactpersonen plaatsen welke behoren bij het betreffende project. Ik heb al uitgevonden hoe ik het voor elkaar kan krijgen om 1 contactpersoon in een project te plaatsen maar als ik vervolgens meerdere contactpersonen aan wil maken per project en ik voeg opnieuw bv een veld in met de naam van de contactpersoon dan gaat Filemaker daarin de contactpersoon plaatsen die reeds in dat project voor komt. Het betreffende veld wordt als het ware gekopieerd met dezelfde info. Hoe kan ik nu meerdere contactpersonen toevoegen aan 1 project???

 

Alvast bedankt voor het meedenken.

 

gr

 

Arno

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...