Ga naar inhoud
  • 0

script email versturen op voor bep datum


HansB2

Vraag

Ik wil een email naar mij zelf sturen 5dagen lang voor een bepaalde datum (Retourdatum). Ik heb de volgende script geschreven:

 

If [Get (HuidigeDatum) ≤ Titels::DatumRetour-5]

Post verzenden [verzenden via email-client: Aan; eigen email adres; Onderwerp: "retourdatum"]

End If

 

De retour datum had ik gezet op 29-9-2013 en zo ingesteld dat ik een email bericht kreeg en nu blijft FM mij berichten sturen ondanks dat de 5 dagen verstreken zijn. Enige idee hoe dat kan en hoe dat te verhelpen?

 

Alvast hartelijk dank!

 

HansB

Link naar reactie

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou zakt mijn broek echt af: zit ik hier te werken aan mijn fm. Ik probeer het nu weer even en wat dacht je dat er gebeurt: niets, helemaal niets!! Ik heb de email helemaal uitgezet ook fm helemaal uitgezet en ook dat helpt niet? Stuurt fm maar een email per dag of zo. Ik zal de laptop helemaal uitzetten en op nieuw opstarten kijken wat er dan gebeurd!

Link naar reactie
  • 0

Aha, als ik mijn layout open op een record waar de retourdatum op staat die van toepassing dan pas krijg ik een mailtje... Maar ik heb ook nog de volgende stappen gedaan toegevoegd en ervoor gezet:

Ga naar Titels Layout,

Zoek Veld Retour datum

 

En schijnt het te werken, let op 'schijnt'

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...