Ga naar inhoud
  • 0

login wachtwoord


lassie1952

Vraag

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Lassie 1952

Welkoom op dit forum en leuk dat je een vraag hebt maar je hebt blijkbaar al rondgekeken en gezocht gezien je opmerking dat het vaker voorkomt.

Ik denk dat je dan toch ook wel gezien hebt dat je wel iets meer info moet geven?

Ik neem aan dat het op filemaker pro gewoon is en geen bestand op een server die je lokaal probeert te openen?

succes

Link naar reactie
  • 0

Je kan gewoon inloggen met het standaard account Admin en het wachtwoord leeglaten.

 

Op de een of andere manier heb je bij de bestands opties (het menu onderdeel in het menu bestand) als inlog naam iets anders ingevuld.

Daardoor probeert FM met die naam in te loggen, dat lukt niet en dus komt het venster.

 

rmw

Link naar reactie
  • 0

Top, dit werkt .

ik heb wel het wel geprobeerd zo, maar zonder Hoofdletter ;(

inderdaad heb ik wat veranderd in voorkeuren, in plaats van systeem heb ik "een ander" ingevuld , maar er staat niks over een wachtwoord in

ik heb dit gedaan omdat ik mijn naam wilde hebben in mijn lay-outs zodat je kan zien wie het gemaakt heeft en wie er veranderingen heeft aangebracht , maar ik zal het niet op de juiste manier hebben aangepakt( moet nog een boel leren )

heel erg bedankt, dit bespaart mij een hoop typewerk

Link naar reactie
  • 0

Inloggen met admin of Admin geeft geen problemen bij mij als ik in wil loggen?

 

Beste Lassie een tip over de database , je gebruikt een uniek nummer (getal ) in de tabellen met bv A1 C1 enz enz

Bij mijn weten is A geen getal :D Ik zou eventueel als je die letter er in wil hebben werken met een tweede veld waarin die Letter wordt samengevoegd met het uniek record nummer.

Dus samen word de berekening "A" & Klanten Idm Of maak van de unieke nummer een tekst veld (uniek)

Op zich lukt het wel maar als je later wilt gaan werken met deze "nummers" zul je er achter komen dat dit problemen kan geven. Je denkt dat het een nummer is terwijl het eigenlijk een tekst veld is geworden door die A.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...