Jump to content
  • 0

Pagina's toevoegen aan PDF onder Go 13

Max L

Question

Posted

Ik wil in Go 13 bij een mail een pdf bijvoegen. Omdat FM niet meerdere separate pdf's kan bijvoegen en ik wel verschillende pagina's (uit verschillende layouts) wil verzenden, kies ik er voor om pagina's toe te voegen aan de bestaande pdf. Ik zie dat Go wel bij iedere scriptstap zegt te exporteren, doch er zijn twee gekke dingen aan de hand;

1. Ondanks het feit dat ik bij post verzenden heb opgegeven dat hij de aangemaakte pdf moet bijsluiten en ik het bestand wel in Go zie verschijnen, wordt deze niet bij de mail bijgesloten.

2. De aangemaakte pdf bevat steeds slechts alleen de laatste pagina. Iemand enig idee wat hier fout gaat?

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Onder Windows functioneerd exact hetzelfde script (alleen locatie uitvoerbestand uiteraard aangepast) uitstekend en wordt keurig een PDF met het juiste aantal pagina's aangemaakt en bijgesloten bij de mail. Wat moet er anders om dit ook onder Go te fixen ??

• 0
Posted

Je hebt gelijk, met Go blijkt het toevoegen aan een pdf niet te werken. Ik heb de zaak maar opgelost door voor iedere combinatie qua toe te voegen formulieren een separate layout te maken, zodat er altijd maar één pdf hoeft te worden aangemaakt. Deze bestaat dan uit één of meerdere pagina's en dat gaat goed. Bedankt!