Rob532 Posted March 17, 2014 Posted March 17, 2014 Goedenmiddag, In een layout voor klanten wil ik graag de postcode opnemen. Nu verschilt ons format voor de postcode met andere landen. Dus wil ik eerst het land laten invullen en aan de hand van die ingave moet er een invoervalidatie zijn voor de postcode. Hoe krijg ik dat voor elkaar. 1. De validatie voor bv nederland met 1111 AA, en de mogelijkheden voor andere landen. Ben benieuwd of dat kan. Alvast bedankt voor het meedenken Quote
0 yamas Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 Rob, Henk Brendel heeft een mooie cf geschreven. Wellicht kun je daar op verder borduren. http://www.briandunning.com/cf/651 Groet, Yamas Quote
Question
Rob532
Goedenmiddag,
In een layout voor klanten wil ik graag de postcode opnemen. Nu verschilt ons format voor de postcode met andere landen.
Dus wil ik eerst het land laten invullen en aan de hand van die ingave moet er een invoervalidatie zijn voor de postcode.
Hoe krijg ik dat voor elkaar. 1. De validatie voor bv nederland met 1111 AA, en de mogelijkheden voor andere landen.
Ben benieuwd of dat kan.
Alvast bedankt voor het meedenken
2 answers to this question
Recommended Posts