meh1965 Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Het lukt me niet om de kleur van de achtergrond van een formulier lay out te wijzigen. Ik doe het volgende: Klik de knop "Lay out bewerken" aan Klik in het scherm buiten een veld Ga naar Infovenster - Uiterlijk - Grafisch - Opvullen - Effen kleur Klik op het vierkantje om het kleurenvenster te openen Kies een kleur en zet de ondoorzichtigheid op 25% Sluit het kleurenvenster Sla de lay out op De achtergrondkleur is nu niet gewijzigd. Wat doe ik verkeerd? Alvast erg bedankt. Quote Link to comment
0 Felix Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 meh1965 Posted March 28, 2014 Author Share Posted March 28, 2014 Hartelijk dank. Ik heb dat knopje niet: Quote Link to comment
0 dieutoch Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Hartelijk dank. Ik heb dat knopje niet: Als je op het icoontje links van "lay-out" klikt, zullen alle knopjes van je layout-onderdelen voluit tevoorschijn komen. Quote Link to comment
0 meh1965 Posted March 28, 2014 Author Share Posted March 28, 2014 Bedankt. Ik waardeer het zeer. Quote Link to comment
Question
meh1965
Het lukt me niet om de kleur van de achtergrond van een formulier lay out te wijzigen.
Ik doe het volgende:
Klik de knop "Lay out bewerken" aan
Klik in het scherm buiten een veld
Ga naar Infovenster - Uiterlijk - Grafisch - Opvullen - Effen kleur
Klik op het vierkantje om het kleurenvenster te openen
Kies een kleur en zet de ondoorzichtigheid op 25%
Sluit het kleurenvenster
Sla de lay out op
De achtergrondkleur is nu niet gewijzigd.
Wat doe ik verkeerd?
Alvast erg bedankt.
4 answers to this question
Recommended Posts