meh1965 Posted March 28, 2014 Posted March 28, 2014 Het lukt me niet om de kleur van de achtergrond van een formulier lay out te wijzigen. Ik doe het volgende: Klik de knop "Lay out bewerken" aan Klik in het scherm buiten een veld Ga naar Infovenster - Uiterlijk - Grafisch - Opvullen - Effen kleur Klik op het vierkantje om het kleurenvenster te openen Kies een kleur en zet de ondoorzichtigheid op 25% Sluit het kleurenvenster Sla de lay out op De achtergrondkleur is nu niet gewijzigd. Wat doe ik verkeerd? Alvast erg bedankt. Quote
0 meh1965 Posted March 28, 2014 Author Posted March 28, 2014 Hartelijk dank. Ik heb dat knopje niet: Quote
0 dieutoch Posted March 28, 2014 Posted March 28, 2014 Hartelijk dank. Ik heb dat knopje niet: Als je op het icoontje links van "lay-out" klikt, zullen alle knopjes van je layout-onderdelen voluit tevoorschijn komen. Quote
Question
meh1965
Het lukt me niet om de kleur van de achtergrond van een formulier lay out te wijzigen.
Ik doe het volgende:
Klik de knop "Lay out bewerken" aan
Klik in het scherm buiten een veld
Ga naar Infovenster - Uiterlijk - Grafisch - Opvullen - Effen kleur
Klik op het vierkantje om het kleurenvenster te openen
Kies een kleur en zet de ondoorzichtigheid op 25%
Sluit het kleurenvenster
Sla de lay out op
De achtergrondkleur is nu niet gewijzigd.
Wat doe ik verkeerd?
Alvast erg bedankt.
4 answers to this question
Recommended Posts