Jump to content
  • 0

Rapport op basis van selectievakje

patriek

Question

Posted

hoi allen

vraag me af of het mogelijk is een rapport te maken op basis van selectievakjes.

bv : klant kan kiezen tussen 5 antwoorden waarvan er meerdere kunnen aangekruist worden bv : pop , x kind, jongen , meisje , x auto

als ik dan een rapport wil openen op bv kind ,zie ik alle klanten die enkel kind aangekruist hebben en anders niets, degene die kind en iets anders aangekruist hebben worden niet getoond

kan iemand mij helpen aub

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Felix , bedankt voor het snelle reageren

in mijn rapport staat het als een tekstveld maar wanneer een klant meerdere opties aangekruist heeft toont hij die record niet in mijn rapport

wanneer de klant maar 1 optie heeft ingevuld werkt het rapport zoals het moet

het rapport word geopend met een script " ga naar zoeken " en dan de criteria ==

• 0
Posted

bedankt felix , opgelost

misschien nog een klein vraagje , hoe schrijf je in een script dat je een datum zoekt 31 dagen minder dan vandaag maar niet groter dan vandaag

bestand::volgend kontakt ; ">" & get(huidige datum) -31 werkt goed maar toont tevens alle datums die groter zijn dan vandaag dus dacht ik ,bestand::volgend kontakt ; ">" & get(huidige datum) -31 and "<" & get(huidige datum) maar dat werkt dus niet , enig idee ?