Ga naar inhoud
  • 0

Rapport op basis van selectievakje

patriek

Vraag

Geplaatst:

hoi allen

vraag me af of het mogelijk is een rapport te maken op basis van selectievakjes.

bv : klant kan kiezen tussen 5 antwoorden waarvan er meerdere kunnen aangekruist worden bv : pop , x kind, jongen , meisje , x auto

als ik dan een rapport wil openen op bv kind ,zie ik alle klanten die enkel kind aangekruist hebben en anders niets, degene die kind en iets anders aangekruist hebben worden niet getoond

kan iemand mij helpen aub

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Felix , bedankt voor het snelle reageren

in mijn rapport staat het als een tekstveld maar wanneer een klant meerdere opties aangekruist heeft toont hij die record niet in mijn rapport

wanneer de klant maar 1 optie heeft ingevuld werkt het rapport zoals het moet

het rapport word geopend met een script " ga naar zoeken " en dan de criteria ==

• 0
Geplaatst:

bedankt felix , opgelost

misschien nog een klein vraagje , hoe schrijf je in een script dat je een datum zoekt 31 dagen minder dan vandaag maar niet groter dan vandaag

bestand::volgend kontakt ; ">" & get(huidige datum) -31 werkt goed maar toont tevens alle datums die groter zijn dan vandaag dus dacht ik ,bestand::volgend kontakt ; ">" & get(huidige datum) -31 and "<" & get(huidige datum) maar dat werkt dus niet , enig idee ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...