Vitruvius Posted May 28, 2014 Posted May 28, 2014 Ik zit met het volgende probleempje Tabel 1 staat in relatie tot tabel 2 waarbij een ID van tabel 1 in relatie kan staan met meerdere records van tabel 2 (omgekeerd kan niet). Nu heb ik een berekening waarbij in tabel 2 naar een bepaalde waarde gezocht wordt. Het probleem is dat die berekening niet verder komt dan het eerste gerelateerde record. Indien de gezochte waarde in het tweede gerelateerde record staat krijg ik dus niet de uitkomst die ik zou willen hebben. Wat doe ik fout? Quote
0 Vitruvius Posted May 28, 2014 Author Posted May 28, 2014 Typisch Ik stel een vraag om daarna een ingeving te krijgen en het antwoord te vinden. List-functie gebruiken Quote
Question
Vitruvius
Ik zit met het volgende probleempje
Tabel 1 staat in relatie tot tabel 2 waarbij een ID van tabel 1 in relatie kan staan met meerdere records van tabel 2 (omgekeerd kan niet).
Nu heb ik een berekening waarbij in tabel 2 naar een bepaalde waarde gezocht wordt.
Het probleem is dat die berekening niet verder komt dan het eerste gerelateerde record.
Indien de gezochte waarde in het tweede gerelateerde record staat krijg ik dus niet de uitkomst die ik zou willen hebben.
Wat doe ik fout?
1 answer to this question
Recommended Posts