izci Posted July 3, 2014 Posted July 3, 2014 Beste mensen, Ik heb in Filemaker 13 het volgende gemaakt: Pakbon met Pakbonregels Factuur met Factuuregels. Mbv een Loop en Veld Instellen kopieer ik de Pakbonregels naar de Factuurregels. Echter wanneer ik de factuur open, verschijnt er pas na ruim 5 min. de factuurregels. Weet iemand misschien, waar dit aan kan liggen? Quote
0 izci Posted July 3, 2014 Author Posted July 3, 2014 Het kopieert alleen de in portaal zichtbare pakbonregels. De script wordt na de laatste portaalrij gestopt. De factuurregels zijn wel direct te zien in de factuurregels bestand. Ze zijn niet direct te zien in portaal bij de factuur. In filemaker 12 gaat het goed. Het laat direct de factuurregels zien. Quote
0 izci Posted July 3, 2014 Author Posted July 3, 2014 Inderdaard Felix, 1 bestand refereerde naar de backup map. Bedankt Blijkbaar is het altijd vroeger gelukkig goed gegaan. Moet voortaan ook maar opletten met een backup maken! Quote
0 izci Posted July 4, 2014 Author Posted July 4, 2014 Ik heb nu ook in de script: "Records Vastleggen" gebruikt. Dit helpt ook bij het versnellen, heb ik gemerkt Quote
Question
izci
Beste mensen,
Ik heb in Filemaker 13 het volgende gemaakt:
Pakbon met Pakbonregels
Factuur met Factuuregels.
Mbv een Loop en Veld Instellen kopieer ik de Pakbonregels naar de Factuurregels.
Echter wanneer ik de factuur open, verschijnt er pas na ruim 5 min. de factuurregels.
Weet iemand misschien, waar dit aan kan liggen?
6 answers to this question
Recommended Posts