Ga naar inhoud
  • 0

Dwindling List Values - laatste probleem


frederik

Vraag

Heren,

 

een paar dingen (mede dankzij de stimulerende reflecties van enkele goede zielen hier):

 

1. Misschien een open deur intrappen maar een DB (FM/ excel/...) importeren kan slechts foutloos als de veldopties "Opgezochte waarde", " Berekende waarde", "Deel van een invoerlijst" NIET aangevinkt staan. Na de import kan dat terug AAN.

Dat probleem heb ik nu kunnen oplossen.

 

2. Ik denk dat een goede structuur voor een DLV er als volgt uitziet zie screenshot onderaan):

Ben ik juist?

 

3. Ik heb echter nog één probleem:

De bedoeling is dat ik door een krimpende lijst het precieze _ID_Componist krijg dat later nog in een groter geheel wordt gebruikt.

 

Als ik een zoekactie doe:

- Van Componist1 -> Componist 2 lukt dit perfect: de overblijvende voornamen worden me aangeboden --> ik selecteer

 

- Van Componist2 -> Componist 3 niet: ik krijg geen lijst van overblijvende geboortedata (blijft blanco), ik kan niets selecteren

 

Wat doe ik fout?

 

Ik kijk uit naar een antwoord dat me verlost van enkele dagen zoeken,

 

Veel dank,

 

frederik

 

Bijgevoegd:

5a758dd27e1a7_ComponistDLV-relaties.png.194bd367849b11286824477f44c8a88e.png

TEST6 - Opus DLV 6.fmp12

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Felix,

 

Muzikaal vlaanderen is je dankbaar op deze elfde juli :-)

 

Met deze invalshoek kan ik verder,

 

Mag ik van deze gelegenheid gebruik maken om jou/ jullie te bedanken voor al de tijd/ kennis/ aandacht die hier - zomaar - aan ons gegeven wordt.

 

dank, dank²,

 

frederik

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...