avandebeek Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 Beste Forumleden, In mijn bestand heb ik een portaal over een afbeelding geplaatst. Ondanks het feit dat de portaalrijen transparant zijn ingesteld is de afbeelding binnen het portaal niet zichtbaar. Is het mogelijk om een portaal volledig transparant te maken? Groet, Arie Quote
0 Felix Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote
0 avandebeek Posted September 3, 2014 Author Posted September 3, 2014 Dank voor uw reactie. Wanneer dit een ingevoegd portaal betreft klopt het inderdaad. Op welke manier kan dit worden ingesteld? Groet, Arie Quote
0 Felix Posted September 3, 2014 Posted September 3, 2014 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote
0 avandebeek Posted September 3, 2014 Author Posted September 3, 2014 Ik heb van alle geprobeerd, maar krijg het nog niet voor elkaar. Op welke wijze is het portaal ingesteld in het voorbeeld bestand? Quote
Question
avandebeek
Beste Forumleden,
In mijn bestand heb ik een portaal over een afbeelding geplaatst. Ondanks het feit dat de portaalrijen transparant zijn ingesteld
is de afbeelding binnen het portaal niet zichtbaar. Is het mogelijk om een portaal volledig transparant te maken?
Groet,
Arie
5 answers to this question
Recommended Posts