CBossant Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 Beste, Ik ben zelf gebruiker van filemaker maar heb geen ervaring met de programmatie. Recent heb ik filemaker 13 Pro aangeschaft en wens een nieuwe database voor mijn eenmanszaak. Ik zoek een variant op een productdatabase maar heb te weinig ervaring om de layouts aan te passen. Gezien ik maar een éénmanszaak kan ik hier ook geen astronomische bedragen voor betalen die professionele bedrijven hiervoor aanrekenen. Ikzelf ben van de regio Brugge (België) en zoek dus iemand die mij hierbij kan helpen en die uiteraard hier ook iets kan aan bijverdienen ! Ik vermoed maximaal 1 dag werk Quote Link to comment
FmFan Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Je zou naar een gratis oplossing van ons kunnen kijken, hier zit ook een producten module in. Mocht je veldjes of layouts willen aanpassen dan kan je dit zelf doen of eventueel door ons. FM KickStart is een gratis en open FileMaker template https://kempenautomatisering.nl/diensten/fm-kickstart Quote Link to comment
karizmatikalem Posted November 29, 2014 Share Posted November 29, 2014 Hallo, Indien u nog wijzigingen in bestaande oplossingen wilt, dan wil ik u daarmee best wel helpen. mvg. Hamit Quote Link to comment
Recommended Posts