Ga naar inhoud
  • 0

Bouwen voor een stichting in Zeeland


EdGeldof

Vraag

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het is voor een filmfestival we werken nu allemaal met aparte excel bestanden die niet uitwisselbaar zijn en meestal heel onoverzichtelijk

We willen de info zoveel mogelijk bij elkaar zien te krijgen.

Contact gegevens, logo's, soorten sponsors, evt scholen met alle info aantallen etc

Ik heb een voorzetje gemaakt om het in de vergaring te brengen afgelopen week zie bijlage

We zijn ales nu aan het verzamelen wat we er in willen

ffzv test 2015.fmp12 2.zip

Link naar reactie
  • 0

Ik begrijp dus dat je een basis contact database wilt hebben als ik kijk naar je voorbeeld.

Voor de liefhebber account Admin ww Admin.

Je hebt wel een groot containerveld voor je contract? Ik neem aan dat je een plaatje er in zet zodat je dit kunt bekijken?

Waarom niet een gewoon basis bestand uit de startklare oplossing en dan wat velden aanpassen/aanvullen?

BV het meegeleverde bestandje is een basis setje van FM zelf met wat extra velden?

Contactpersonen.fmp12.zip

Link naar reactie
  • 0

Ik snap je reactie maar als je er niks van weet kan je dat ook niet bedenken.

Ik had zoiets als ik aangeef wat ik wil is dat waarschijnlijk makkelijker voor iemand om te bouwen.

Er moeten nl ook een heel aantal rapporten/overzichten uit komen

aanmeldingen/uitnodigingen voor de Gala Avond en/ of andere evenementen tijdens het festival die hebben bv niks met sponsoren en/of scholen te maken

misschien is als basis inderdaad je idee wel goed dat kan alleen jij als bouwer bekijken

Link naar reactie
  • 0

Op zich is de vraag niet eens zo heel uitgebreid alleen kom je er pas achter wat je wilt als je een heel goede inventaris maakt van wat je wilt. Praktijk is echter dat ik denk dat de vragen pas ontstaan zodra er iets is waar men mee gaat werken en men steeds meer vragen gaat maken om antwoorden te krijgen :)

Denk zelf dat je zoiets wat jullie willen toch het beste gedaan kan worden door iemand die vrijwilliger werk wil doen voor jullie want als je zelf er geen affiniteit mee hebt krijg je wel iets wat werkt maar blijf je vaak aanlopen tegen grenzen van de mogelijkheden van waar je mee begonnen bent. Ik zou eerst goed informeren wat jullie willen en hoe jullie er mee willen gaan werken, vragen zoals: werkt met meerderen aan de database moet die online staan,? werken de vrijwilligers met excel bestand van de database? Is er 1 persoon die alles bijhoud beheerd , Hoeveel gebruikers zijn er enz enz. Zelf zou ik gewoon een basis nemen zoals de startset en uitbouwen met zaken die je wilt maar misschien is er iemand in de buurt van Terneuzen die je kan helpen?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...