Ga naar inhoud
  • 0

Inkleuren via een portaal


martindes

Vraag

Ik zou graag mijn teksten database willen aanpassen.

 

Deze database is gebaseerd op het schrijven van SEO teksten waarbij de klant een aantal zoekwoorden geplaatst wil hebben in de tekst. Om dat gemakkelijker te maken heb ik scripts aangemaakt met scribe van 350works om de zoekwoorden automatisch in te kleuren.

 

Het aantal zoekwoorden kan echter nogal eens variëren en soms moet ik dan weer de database in duiken om per zoekwoord velden toe te voegen en de nieuwe scripts aan te maken. Bij elkaar heb ik nu 27 zoekwoorden in de database staan.

 

Ik zou dat anders willen oplossen en van de zoekwoorden een aparte database maken. Zoals het eigenlijk zou moeten.

 

Dan kan ik de zoekwoorden in een portaal weergeven. Wil ik dan wat veranderen dan hoef ik dat maar één keer te doen.

 

Het is de bedoeling dat ik in één keer de tekst geschreven in de SEO-teksten tabel kan inkleuren met een script. Nu werkt het wel in het portaal maar dan moet ik per zoekwoord op de knop drukken. Immers, de zoekwoorden zijn allemaal per stuk een apart record geworden.

 

Hoe kan ik in de layout van de SEO-teksten tabel in één keer het artikel inkleuren adv de zoekwoorden die in het portaal staan?

 

Bij voorbaat hartelijk dank voor de suggesties.

seo-teksten portaal.fmp12.zip

Link naar reactie

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...