Ga naar inhoud
  • 0

Bestaande records niet zichtbaar maken in portaal (Opgelost)


Rini

Vraag

Beste helpers,

Ik heb een tabel met ruim 200 records. In die records bevindt zich een veld (kolom) met variabele gegevens (getallen 1-6). Deze records worden weergegeven in een dynamisch portaal.

 

Nu wil ik graag de records die het getal 1 of 2 in het variabele veld hebben staan niet in het portaal zien verschijnen.

Met andere woorden, van de ruim 200 records verschijnen er een aantal niet in het portaal omdat in een vastgesteld veld het getal 1 of 2 staat.

 

Wie kan en wil mij helpen? Ik heb al geëxperimenteerd met scripts maar mijn kennis van scripts is nog niet toereikend voor dit probleem. Misschien is het ook gewoon heel simpel en kan ik het niet bedenken.

 

Alvast bedankt voor het meedenken.

aangepast door Gast
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik schaam me kapot :oops::oops:

Hoe simpel kan het zijn en hoe moeilijk kan je gaan zoeken. Ik had aan deze mogelijkheid nog niet gedacht.

Ik heb het zojuist ingesteld en het werkt perfect.

Hartelijk dank voor je reactie en je hulp.

 

Update: Op deze manier is het niet mogelijk om berekeningen (totaal of gemiddelde) uit een ander in het portaal geplaatst veld correct uit te voeren omdat in die berekening de ' onzichtbare' lijnen toch meegenomen worden.

Om dat te voorkomen moet er een aparte tabel worden aangemaakt.

Desondanks is het zo goed en ben ik blij met deze oplossing.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...