Ga naar inhoud
  • 0

Facturen


tismacfan2

Vraag

Beste,

 

ik ben gestart vanuit de voorbeeldfactuur om een eigen factuur te gaan opmaken. Dit lukt redelijk goed, alleen loop ik vast bij de omschrijvingen

Ik heb een regen met omschrijving, aantal eenheidsprijs, BTW. en dit lukt voor 1 onderwerp. Maar als ik meerdere artikels heb, kan ik nergens

de oplossing vinden om deze daaronder aan te vullen, kan iemand me daarbij helpen.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg omschreven heb wat mijn probleem is, anders vraag je maar zodat ik beter kan omschrijven

 

mvg

Pascal

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

dank voor de info, werkt nu inderdaad.

Ik zit nu nog met een vraagje mbt tot een formule, ik weet niet of ik hiervoor best nieuw onderwerp aanmaak.

 

Maar ik wil een som krijgen van de BTW die bestaat uit verschillende tarieven.

 

ik dacht deze formule te kunnen gebruiken sum(Artikelen::Prijs excl * Artikelen::BTW tarief) / 100

maar krijg dan de melding in de functie ...., SUM is een uitdrukking gevonden op een plaats waar alleen een veld nodig is.

kan je me op weg zetten om in een veld toch de som van mijn verschillende BTW bedragen te krijgen

 

bvb

art 1 100euro aan 6 %= 6euro

Art 2 100euro aan 21%=21 euro

totaal BTW is dan 27euro

 

die 100 euro slaat op mijn prijs excl en de 6 slaat op mijn BTW tarief in de formule.

die gedeeld door 100 moet ik er bij plaatsen omdat ik bij het invoeren bij BTW 6 het getal 600 krijg (weet niet hoe dit komt)

mvg

Pascal

mvg

Pascal

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

ik heb dan nog een vraagje mbt verschillende BTW-tarieven.

Ik had een veld gemaakt BTW-tarief met daarin een keuzelijst 0-6-21

Ik kan deze waarden inderdaad per regel aanpassen, maar wat ik vaststel is dat alleen de eerste waarde wordt gebruikt over de verschillende regels

Zou je mij nog kunnen uitleggen hoe ik stap per stap kan werken met verschillende BTW-tarieven in mijn factuur

Ik had ergens iets gelezen van hoog en laag en 2 bestanden, maar begrijp daar helemaal niks van.

Hopelijk kan je me op weg helpen

 

vriendelijke groeten

Pascal

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...