tismacfan2 Posted December 28, 2014 Share Posted December 28, 2014 Beste, ik ben bezig met het opzetten van een factuur met verschillende BTW-tarieven Bedoeling is dat ik mijn aantal ingeef en de eenheidsprijs en dat de uitkomst van deze berekening komt in het juiste veld BTW, hetzij 0,6,21. Is iemand die me kan zeggen hoe ik deze berekening kan opmaken aub mvg Pascal Quote Link to comment
0 Felix Posted December 28, 2014 Share Posted December 28, 2014 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 tismacfan2 Posted December 29, 2014 Author Share Posted December 29, 2014 ok bedankt voor je antwoord, ik heb het opgelost met een IF formule en dat werkt naar behoren. alvast dank voor je medewerking Pascal Quote Link to comment
Question
tismacfan2
Beste,
ik ben bezig met het opzetten van een factuur met verschillende BTW-tarieven
Bedoeling is dat ik mijn aantal ingeef en de eenheidsprijs en dat de uitkomst van deze berekening komt in het juiste veld BTW,
hetzij 0,6,21. Is iemand die me kan zeggen hoe ik deze berekening kan opmaken aub
mvg
Pascal
2 answers to this question
Recommended Posts