Ga naar inhoud
  • 0

layouts werken niet samen


tismacfan2

Vraag

Bij het opmaken van mijn factuur bots ik nu op een ander probleem

 

ik en vertrokken van de voorbeeldfactuur van FM 11 en deze aangepast naar onze noden.

 

1. als ik bvb Klantnummer in de layout van mijn factuurlay out afdrukken sleep krijg ik de melding niet gerelateerde tabel.

Bij andere zaken die ik er zo insleep lukt het wel. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

 

2. Ik heb de layout reccord details facturen en layouts afdrukken-facturen.

bij mijn record detail facturen loopt alles naar wens en wordt alles correct berekend.

Als ik hier echter bvba 2 artikelen plaats onder elkaar en ga dan naar mijn layout afdrukken, wordt er maar één artikel weergegeven.

Als ik kijk naar het voorbeeld, wordt die lijst wel aangevuld. iemand die me kan zeggen waar ik in de mist gegaan ben aub

 

mvg

Pascal

Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

beste,

 

ik heb inderdaad ondervonden als ik vanuit Record facturen klik op de knop factuur weergeven mijn rijen inderdaad zichtbaar zijn.

Dan kan ik niet naar schermafdruk gaan en dien ik te klikken op doorgaan bij script, ik kom dan terug in de record factuur en als ik dan naar de layout afdrukfactuur ga

dan zie ik de rijen staan. Maar nu stuit ik op een ander probleem

 

ik zie alles in het kopgedeelte, mijn rijen in het hoofdgedeelte. Maar de tabel met totalen en BtW totalen,alsook de verkoopsvoorwaarden die in de generaal resumé gedeelte staan komen in mijn schermafdruk niet voor en worden ook niet afgedrukt. Als ik de factuur in de gewone layoutmodus bekijk staat alles er wel op

enig idee wat ik hier kan doen om het op te lossen?

 

mvg

Pascal

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

daar staan nergens vinkjes geplaatst.

Maar als ik afdruk naar PDF dan zie ik 2 pagina's

1 pagina met mijn hoofding en de lijn, aantal, omschrijving etc met ingevulde waardes

en een 2de pagina met hoofding, de koppen van aantal, omschrijving

mijn berekening van de totalen en daaronder mijn verkoopsvoorwaarden,

daar waar alles op één pagina zou moeten komen.

Kan ik anders ergens het bestand doorsturen, zodat je het zelf eens kan checken waar het verkeerd loopt aub

 

mvg

Pascal

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...