Ik heb weer een uitdaging waarvoor ik jullie hulp kan gebruiken.
Ik wil een maandkalender voor ons personeel opmaken maar geraak er niet uit.
Onze werknemers hebben vaste uurroosters volgens een schema van even en oneven weeknummers.
Elke dag hebben zij maximum 2 verschillende klanten.
Sommige klanten zijn wekelijks, andere klanten zijn 2-wekelijks.
Deze uurroosters heb ik al reeds geruime tijd gemaakt en werken perfect.
Nu zou ik graag op het einde van de maand een overzicht hebben beginnende op de eerste dag van de maand en eindigend op de laatste dag van de maand waarin een volledig overzicht staat van alle klanten per werknemer, om op die manier een volledig overzicht te krijgen (per maand) van het aantal gewerkte uren, afgelegde kilometers, ziektedagen,...)
Ik heb al allerlei manieren gezocht en geprobeerd om dit op te stellen maar geraak er totaal niet uit, vandaar mijn oproep aan jullie.
Question
JanDaems
Gegroet allen,
Ik heb weer een uitdaging waarvoor ik jullie hulp kan gebruiken.
Ik wil een maandkalender voor ons personeel opmaken maar geraak er niet uit.
Onze werknemers hebben vaste uurroosters volgens een schema van even en oneven weeknummers.
Elke dag hebben zij maximum 2 verschillende klanten.
Sommige klanten zijn wekelijks, andere klanten zijn 2-wekelijks.
Deze uurroosters heb ik al reeds geruime tijd gemaakt en werken perfect.
Nu zou ik graag op het einde van de maand een overzicht hebben beginnende op de eerste dag van de maand en eindigend op de laatste dag van de maand waarin een volledig overzicht staat van alle klanten per werknemer, om op die manier een volledig overzicht te krijgen (per maand) van het aantal gewerkte uren, afgelegde kilometers, ziektedagen,...)
Ik heb al allerlei manieren gezocht en geprobeerd om dit op te stellen maar geraak er totaal niet uit, vandaar mijn oproep aan jullie.
Wie heeft een voorstel om hieraan te beginnen?
Groeten,
Jan
4 answers to this question
Recommended Posts