Jump to content
  • 0

Kalender

JanDaems

Question

Posted

Gegroet allen,

Ik heb weer een uitdaging waarvoor ik jullie hulp kan gebruiken.

Ik wil een maandkalender voor ons personeel opmaken maar geraak er niet uit.

Onze werknemers hebben vaste uurroosters volgens een schema van even en oneven weeknummers.

Elke dag hebben zij maximum 2 verschillende klanten.

Sommige klanten zijn wekelijks, andere klanten zijn 2-wekelijks.

Deze uurroosters heb ik al reeds geruime tijd gemaakt en werken perfect.

Nu zou ik graag op het einde van de maand een overzicht hebben beginnende op de eerste dag van de maand en eindigend op de laatste dag van de maand waarin een volledig overzicht staat van alle klanten per werknemer, om op die manier een volledig overzicht te krijgen (per maand) van het aantal gewerkte uren, afgelegde kilometers, ziektedagen,...)

Ik heb al allerlei manieren gezocht en geprobeerd om dit op te stellen maar geraak er totaal niet uit, vandaar mijn oproep aan jullie.

Wie heeft een voorstel om hieraan te beginnen?

Groeten,

Jan

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Als ik het goed begrepen heb wil je een overzicht per maand.

Ik zou een relatie leggen op maand of op de gewenste datum en dan met een portaal de gegevens laten zien

Mvg

David

• 0
Posted

Het ophalen van de gegevens lukt aardig.

Nu zit ik nog met de uitdaging om een Kalender te maken.

Ik zou graag in een veld de maand selecteren, zodanig dat ik daaronder de opsomming krijg in een lijst vorm van deze maand, zijnde

1 maart

2 maart Klant X

3 maart Klant Y

4 maart Klant Z

5 maart ...

....

31 maart ...

Ergens in deze kalender moet ik dan nog een script plaatsen dat aangeeft dat 1 maart de eerste dag van de maand is, dat 2 maart de eerste maandag is van de maand en dat die week een even week is (weeknr. 10) zodanig dat in het uurrooster van het personeel gestart wordt in de EVEN week.

Alle onderdelen op zich kan ik wel definiëren, maar om dit in een kalender / maandoverzicht te gieten loop ik vast.

Wie kan me weer verder op weg helpen ?

Groeten,

Jan