Rik Verbruggen Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 Hallo iedereen, Ik zie dat FM update V13.0.5 beschikbaar is. Nu heb ik nog niet zoveel updates meegemaakt maar ik kan nergens een lijstje met aanpassingen/vernieuwingen vinden. Is er iemand die meer weet over de update? Wat zit erin? Is het gebruikelijk dat er geen docu bij is? Of kijk ik met m'n neus? Rik. PS: op een testmachine geïnstalleerd en het lijkt op het eerste gezicht goed te werken. Quote
0 idmix.be Posted January 28, 2015 Posted January 28, 2015 Hier nog geen .05 te zien via software update Quote
0 Rik Verbruggen Posted January 28, 2015 Author Posted January 28, 2015 Dat was bij mij ook het geval. Je moet echt naar de site van FM (http://www.filemaker.com/support/downloads/). Daar staat hij bij. Kwam het ook toevallig via een andere weg tegen. Quote
Question
Rik Verbruggen
Hallo iedereen,
Ik zie dat FM update V13.0.5 beschikbaar is.
Nu heb ik nog niet zoveel updates meegemaakt maar ik kan nergens een lijstje met aanpassingen/vernieuwingen vinden.
Is er iemand die meer weet over de update? Wat zit erin? Is het gebruikelijk dat er geen docu bij is? Of kijk ik met m'n neus?
Rik.
PS: op een testmachine geïnstalleerd en het lijkt op het eerste gezicht goed te werken.
2 answers to this question
Recommended Posts