Ga naar inhoud
  • 0

menu optie PDF invoegen bij containerveld ontbreekt


Max L

Vraag

Ik heb de privilegeset van alle gebruikers zoveel mogelijk beperkt, zodat men geen ongewenste dingen kan doen. Nu loop ik er tegenaan dat men bij de rechtermuisknop op een containerveld alleen de optie bestand invoegen krijgt en niet PDF invoegen. Als beheerder met de volledige privilegeset krijg ik deze optie op dezelfde machines wel. Ik ben al aan het puzzelen geweest om te kijken welke optie ik binnen de privilegeset aan zou moeten zetten, doch tevergeefs. Iemand enig idee? Dank je wel!

Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het probleem is opgelost, diep verstopt bleek voor een bepaalde groep gebruikers een afwijkende menureeks te worden geactiveerd. Bij toegang en het weer verlaten van het containerveld activeer ik nu middels een scripttrigger tijdelijk even een menureeks waarmee men wel een pdf kan opslaan. Bedankt voor het meedenken!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...