Griepje Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Ik probeer een oplossing te maken waarbij ik per les de prestaties van mijn leerlingen kan bij houden. 1 tabel leerling gegevens een tabel met lesgegevens en een tabel met gegevens over gedrag en prestaties in de les. Nu heb ik in de les layout een portal waar ik de leerlingen wil zien en daarachter beoordelingen kan plaatsen. zowel bij de leerlingen als bij de les vul ik groep en lokatie in. bij filter groep leerling is groep les and lokatie leerling is lokatie les. Ik krijg echter geen lijst met leerlingen Iemand de oplossing? Quote Link to comment
0 Felix Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 Griepje Posted February 3, 2015 Author Share Posted February 3, 2015 Nee ik zie niks, Als ik in het portaal gegevens invul zie ik ze wel, maar ik wil alle leerlingen zien en daarbij resultaten kunnen schrijven van de huidige les. Ook als ik leerlingen rechtstreeks met les koppel id_les = KF id_Leerling zie ik alleen leerlingen die ik in de les aanmaak. Quote Link to comment
0 Felix Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 Griepje Posted February 3, 2015 Author Share Posted February 3, 2015 Ik denk ook dat het correct is, maar het is niet wat ik wil. Ik wil als ik een nieuwe les maak de groep leerlingen kiezen en daar dan de beoordelingen bij zetten. LAYOUT 1 layout 2 Leerling (Naam) Les Groep (keuzemenu ) Datum Lokatie (keuzemenu ) Groep Locatie (keuzemenu's ) Leerling Toets Onderwerp Cijfer Gedrag Leerling 1 Portal Leerling 2 Leerling 3 De leerlingen die in de portal getoond worden zijn de leerlingen die in de groep zitten op de locatie waar de les gegeven wordt. (keuzemenu) Quote Link to comment
0 Griepje Posted February 3, 2015 Author Share Posted February 3, 2015 Ik had het gegroepeerd zoals op de Layout maar dat blijft dus niet staan helaas, en de voorbeeldfile is groter dan ik hier kan plaatsen.. Quote Link to comment
0 Griepje Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 X ipv = in de relatie scheelt een hoop. Quote Link to comment
Question
Griepje
Ik probeer een oplossing te maken waarbij ik per les de prestaties van mijn leerlingen kan bij houden.
1 tabel leerling gegevens een tabel met lesgegevens en een tabel met gegevens over gedrag en prestaties in de les.
Nu heb ik in de les layout een portal waar ik de leerlingen wil zien en daarachter beoordelingen kan plaatsen.
zowel bij de leerlingen als bij de les vul ik groep en lokatie in. bij filter groep leerling is groep les and lokatie leerling is lokatie les.
Ik krijg echter geen lijst met leerlingen
Iemand de oplossing?
6 answers to this question
Recommended Posts