Jump to content
  • 0

Alles tonen in portaal

Griepje

Question

Ik probeer een oplossing te maken waarbij ik per les de prestaties van mijn leerlingen kan bij houden.

1 tabel leerling gegevens een tabel met lesgegevens en een tabel met gegevens over gedrag en prestaties in de les.

Nu heb ik in de les layout een portal waar ik de leerlingen wil zien en daarachter beoordelingen kan plaatsen.

zowel bij de leerlingen als bij de les vul ik groep en lokatie in. bij filter groep leerling is groep les and lokatie leerling is lokatie les.

Ik krijg echter geen lijst met leerlingen

Iemand de oplossing?

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Nee ik zie niks,

Als ik in het portaal gegevens invul zie ik ze wel, maar ik wil alle leerlingen zien en daarbij resultaten kunnen schrijven van de huidige les.

Ook als ik leerlingen rechtstreeks met les koppel id_les = KF id_Leerling zie ik alleen leerlingen die ik in de les aanmaak.

• 0

Ik denk ook dat het correct is, maar het is niet wat ik wil. Ik wil als ik een nieuwe les maak de groep leerlingen kiezen en daar dan de beoordelingen bij zetten.

LAYOUT 1 layout 2

Leerling (Naam) Les

Groep (keuzemenu ) Datum

Lokatie (keuzemenu ) Groep Locatie (keuzemenu's )

Leerling Toets Onderwerp Cijfer Gedrag

Leerling 1

Portal Leerling 2

Leerling 3

De leerlingen die in de portal getoond worden zijn de leerlingen die in de groep zitten op de locatie waar de les gegeven wordt. (keuzemenu)