Ga naar inhoud
  • 0

Alles tonen in portaal


Griepje

Vraag

Ik probeer een oplossing te maken waarbij ik per les de prestaties van mijn leerlingen kan bij houden.

1 tabel leerling gegevens een tabel met lesgegevens en een tabel met gegevens over gedrag en prestaties in de les.

 

Nu heb ik in de les layout een portal waar ik de leerlingen wil zien en daarachter beoordelingen kan plaatsen.

 

zowel bij de leerlingen als bij de les vul ik groep en lokatie in. bij filter groep leerling is groep les and lokatie leerling is lokatie les.

 

Ik krijg echter geen lijst met leerlingen

 

Iemand de oplossing?

Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nee ik zie niks,

 

Als ik in het portaal gegevens invul zie ik ze wel, maar ik wil alle leerlingen zien en daarbij resultaten kunnen schrijven van de huidige les.

 

Ook als ik leerlingen rechtstreeks met les koppel id_les = KF id_Leerling zie ik alleen leerlingen die ik in de les aanmaak.

Link naar reactie
  • 0

Ik denk ook dat het correct is, maar het is niet wat ik wil. Ik wil als ik een nieuwe les maak de groep leerlingen kiezen en daar dan de beoordelingen bij zetten.

 

 

LAYOUT 1 layout 2

 

Leerling (Naam) Les

Groep (keuzemenu ) Datum

Lokatie (keuzemenu ) Groep Locatie (keuzemenu's )

 

Leerling Toets Onderwerp Cijfer Gedrag

Leerling 1

Portal Leerling 2

Leerling 3

 

De leerlingen die in de portal getoond worden zijn de leerlingen die in de groep zitten op de locatie waar de les gegeven wordt. (keuzemenu)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...