BaW01 Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 In runtime werkt de opmaakbalk niet, maar in de normale FM12PA wel. Enig idee waar dat aan kan liggen? Via het menu is de opmaakbalk aangevinkt, maar ook kan het met een script worden ingeschakeld. Toch werkt het niet. Heb alles geprobeerd, maar niets schijnt effect te hebben. Wat doe ik fout? Quote
0 Felix Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote
0 BaW01 Posted February 9, 2015 Author Posted February 9, 2015 Het zit inderdaad ergens in het eigen menu, het standaard menu werkt wel. Helaas kan ik niet ontdekken waar de fout zit, (voor de zekerheid) heb ik alles identiek ingesteld als het standaard menu. Als het werkt, pas ik het eigen menu wel aan. Quote
0 BaW01 Posted February 9, 2015 Author Posted February 9, 2015 Heb het lek boven. Misschien voor de hand liggend, maar wanneer het element [Opmaak] van het standaardmenu niet is opgenomen in het eigen menu, werkt de opmaakbalk ook niet. Quote
Question
BaW01
In runtime werkt de opmaakbalk niet, maar in de normale FM12PA wel. Enig idee waar dat aan kan liggen?
Via het menu is de opmaakbalk aangevinkt, maar ook kan het met een script worden ingeschakeld. Toch werkt het niet.
Heb alles geprobeerd, maar niets schijnt effect te hebben.
Wat doe ik fout?
3 answers to this question
Recommended Posts