tismacfan2 Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Hallo, Als ik mijn factuur open in filemakerPro 11 Advanced en klik op de knop factuur via e-mail verzenden werkt alles naar behoren Mijn mailprogramma gaat open en mijn factuur zit netjes als PDF bijlage in de mail Wanneer ik nu echter van deze factuur een "stand alone" programma maak via bevelopper hulpprogramma's dan lijkt deze knop niet meer te werken t.t.z. als ik erop klik gaat mijn mail programma open maar van een bijlage is geen spoor Iemand die weet hoe dit komt en eventueel op te lossen zou zijn mvg Pascal Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 PDF aanmaken in Filemaker Runtimer wordt helaas (bewust) niet ondersteund. Je zal er een plug-in voor moeten aanschaffen om deze functie te verkrijgen. Quote Link to comment
Question
tismacfan2
Hallo,
Als ik mijn factuur open in filemakerPro 11 Advanced en klik op de knop factuur via e-mail verzenden werkt alles naar behoren
Mijn mailprogramma gaat open en mijn factuur zit netjes als PDF bijlage in de mail
Wanneer ik nu echter van deze factuur een "stand alone" programma maak via bevelopper hulpprogramma's
dan lijkt deze knop niet meer te werken t.t.z. als ik erop klik gaat mijn mail programma open maar van een bijlage is geen spoor
Iemand die weet hoe dit komt en eventueel op te lossen zou zijn
mvg
Pascal
1 answer to this question
Recommended Posts