vdbkevin Posted February 22, 2015 Share Posted February 22, 2015 Hallo, Ik "probeer" een database te maken voor het bijhouden van het kweekbestand van mijn vogels. Nu zit ik met het volgende probleem. Ik heb een tabel met Ringnummer -- geslacht -- Ringnummer PA -- Ringnummer MA -- .. Nu wil ik in de layout voor Ringnummer PA een keuzelijst waarin ik alleen de ringnummers van geslacht Man terugvindt. Iemand enig idee hoe ik dit moet doen? alvast bedankt. Quote Link to comment
0 Felix Posted February 22, 2015 Share Posted February 22, 2015 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 vdbkevin Posted March 5, 2015 Author Share Posted March 5, 2015 Bedankt Felix. Hiermee is dit probleem opgelost Quote Link to comment
Question
vdbkevin
Hallo,
Ik "probeer" een database te maken voor het bijhouden van het kweekbestand van mijn vogels.
Nu zit ik met het volgende probleem.
Ik heb een tabel met
Ringnummer -- geslacht -- Ringnummer PA -- Ringnummer MA -- ..
Nu wil ik in de layout voor Ringnummer PA een keuzelijst waarin ik alleen de ringnummers van geslacht Man terugvindt.
Iemand enig idee hoe ik dit moet doen?
alvast bedankt.
2 answers to this question
Recommended Posts