tdesmet Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Hallo, Ik ben vrij nieuw in dit FM gebeuren en moet nog wat wennen met het script verhaal. Ik heb een aankoopformulier en een aankoopbon (rapport). Nu wil ik op het formulier 2 knoppen zetten, 1 is print en de andere is pdf. Wat ik wil is dat het rapport van dat huidig record (dus die aankoopbon) geprint wordt. Bij de pdf knop zou ik willen dat het huidig record omgezet wordt naar een pdf en direct in outlook als bijlag gekoppeld is. Iemand een idee hoe ik dit voor mekaar kan krijgen? En graag even in stapjes uitleggen aub. Dank je. Quote Link to comment
Question
tdesmet
Hallo,
Ik ben vrij nieuw in dit FM gebeuren en moet nog wat wennen met het script verhaal.
Ik heb een aankoopformulier en een aankoopbon (rapport).
Nu wil ik op het formulier 2 knoppen zetten, 1 is print en de andere is pdf.
Wat ik wil is dat het rapport van dat huidig record (dus die aankoopbon) geprint wordt.
Bij de pdf knop zou ik willen dat het huidig record omgezet wordt naar een pdf en direct in outlook als bijlag gekoppeld is.
Iemand een idee hoe ik dit voor mekaar kan krijgen? En graag even in stapjes uitleggen aub.
Dank je.
0 answers to this question
Recommended Posts