Ga naar inhoud
  • 0

HTTP POST berichten direct afleveren op de Filemaker server


ron@dds.nl

Vraag

Hoi Allemaal,

 

Buckaroo biedt de mogelijkheid om betalingen die klanten online doen, direct door te sturen (pushen) als een HTTP POST bericht.

Wij willen die berichten ontvangen en meteen verwerken, dat wil zeggen we matchen het bericht (de betaling) aan een order en zo zien we of facturen al betaald zijn, zodat de order kan worden uitgeleverd.

 

Nu doen we dat allemaal handmatig door in de customer portal van Buckaroo de regels te bekijken en handmatig te matchen aan interne orders.

 

Ik ben redelijk handig met FM, maar hier betreedt ik onbekende paden, in de helpfunctie van FM heb ik gezien dat je URL's kan opgeven waar je data wil afleveren, maar ontvangen zie ik niets over.

Ook de plugin leveranciers hebben het vooral aan het afleveren van data.

 

We zouden idealiter de FM server berichten van buckaroo laten ontvangen, importen en records laten aanmaken in een tabel.

 

Als mensen hier gedachten over hebben, hoor ik dat heel graag.

 

Ron

 

PS ik zie net dat dit bericht beter in het 'Server' gedeelte had kunnen staan, sorry hiervoor . . .

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...