Jan van der Veeken Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 Misschien een makkelijke vraag, maar ik ben een beginner, het volgende, In de tabel contributie staat een totaal wat ik in de tabel klanten terug wil laten komen. Heb al veel geprobeerd, hoe doe ik dit. Bvd Jan van der Veeken Quote Link to comment
0 David N Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 Ik wil wel eens kijken maar dan moet je even een demo uploaden Quote Link to comment
0 Felix Posted May 2, 2015 Share Posted May 2, 2015 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 Jan van der Veeken Posted May 3, 2015 Author Share Posted May 3, 2015 Hallo bedankt voor je reactie Het volgende Ik maak in tabel contributie een veld klantid aan. Daarna leg ik een relatie tussen klant/id en contributie/klantid. Daarna maak ik in layout van klant met de veldkiezer een nieuw veld aan door het veld te kiezen in contributie totaal_betaald Dan lukt het niet, heb al veel geprobeerd. Groeten Jan Quote Link to comment
0 Felix Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 Jan van der Veeken Posted May 3, 2015 Author Share Posted May 3, 2015 Hallo Felix Moet dan het bestand van het klantid bestand een gewoon getal bestand zijn? Beide tabellen hebben al een id veld wat automatisch steeds met 1 wordt opgehoogd, moet daar dan een relatie tussen gemaakt worden? Groeten Jan Quote Link to comment
0 Felix Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 (edited) . Edited October 5, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 Jan van der Veeken Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 Hallo Felix Ik ben erg verrast over de moeite die je doet om voor mij een oplossing te zoeken, vanmiddag ga ik het eens uitproberen. Het veld totaal contributie heb ik al een opgehaald in klanten, het veld totaal contributie is een calculatie, misschien dat dit wat uitmaakt. Nogmaals hartelijke dank voor de moeite. groeten Jan Quote Link to comment
Question
Jan van der Veeken
Misschien een makkelijke vraag, maar ik ben een beginner, het volgende,
In de tabel contributie staat een totaal wat ik in de tabel klanten terug wil laten komen.
Heb al veel geprobeerd, hoe doe ik dit.
Bvd
Jan van der Veeken
7 answers to this question
Recommended Posts