McGuffin Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 hallo bij het importeren van beeldbestanden, en ik wil deze extern opslaan, kan ik de lokatie opgeven (en 'open' of 'secure') FM maakt dan keurig de gewenste directory aan etc. M'n vraag is hoe moet ik het voor elkaar krijgen dat FMP het plaatje gewoon laat staan waar ie staat op m'n schijf en verder geen actie? Dus alleen het pad opslaat. m Quote Link to comment
0 Felix Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 (edited) . Edited October 6, 2015 by Guest Quote Link to comment
0 McGuffin Posted August 4, 2015 Author Share Posted August 4, 2015 check! dank je m Quote Link to comment
Question
McGuffin
hallo
bij het importeren van beeldbestanden, en ik wil deze extern opslaan, kan ik de lokatie opgeven (en 'open' of 'secure')
FM maakt dan keurig de gewenste directory aan etc.
M'n vraag is hoe moet ik het voor elkaar krijgen dat FMP het plaatje gewoon laat staan waar ie staat op m'n schijf en verder geen actie?
Dus alleen het pad opslaat.
m
2 answers to this question
Recommended Posts