Ga naar inhoud
  • 0

Zoom... werkt anders in Go dan in Pro.


SuperWimmie

Vraag

Dag allemaal,

 

Ik heb een appje waarin zowel iPhone als iPad schermen aanwezig zijn. Qua functionaliteit is alles hetzelfde, behalve het formaat van de schermen en dus de posities van de knoppen en velden.

 

En toen kreeg ik een klant die mij vroeg of ik de veel kleinere iPhone schermen kon tonen op de iPad.

Zodat met de functie Zoom alles op 150% gezet zou kunnen worden, waarmee de iPad lekker grote tekens en knoppen toont.

 

Ah, dat herken ik wel van Pro Windows, zodra je gaat Zoomen wordt alles geschaald binnen het venster totdat je de layout grenzen bereikt.

 

En zo eindigt mijn avontuur in een teleurstelling, want Go zoomt anders dan Pro.

Go maakt het niet passend, maar trekt alles uit over de kantlijnen heen van het scherm.

 

Ik dacht slim te zijn en de iPad te starten met de Zoom op 150%.

Maar zodra die niet gelocked is, schiet Go weer over op 100%.

Indien gelocked, vallen de gegevens van het scherm af, terwijl de layout nog flink mag krimpen maar dat niet doet.

 

Dus nee, Zoom werkt helaas niet zoals in Pro.

 

Of weet iemand hier een oplossing voor?

Link naar reactie

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...