Ga naar inhoud

Waar is iedereen?


Stardust

Aanbevolen berichten

Beste forum leden,

 

Helaas breng ik hier niet meer tijd door daar ik veel taken te vervullen heb. Maar FM blijft desondanks alles mijn trouwe levenspartner wat betekent dat jullie in die zin allemaal familie zijn.

 

Bijgevolg valt het mij op dat ik sommige oudgedienden hier, hier niet meer tref. Ik denk dan aan bvb. Sanne, Rony, Jean en ook André. Bij André kwam ik vaak in zijn tips database die hij op zijn avd website gepubliceerd had en mijn verwarring is dan ook groot omdat ik deze website niet meer vind, weet iemand soms wat er aan de hand is?

 

Danny

Link naar reactie

Danny,

 

Sanne is om de een of andere reden van het grid gevallen.

 

Rony zou de leiding hebben bij Royal Crown.

 

De laatste keer dat ik contact had met Andre was hij aan het rondrijden op zijn brommer in de midi de la douce France.

 

Danny De Vilder zag ik laatst op DevCon [samen met een bunch anderen].

 

De Foemper ben ik al lang uit het zicht verloren.

 

En sinds ik den twelf van 't Wim Saerensplein genomen heb, zit ik nog altijd lekker op mijn Peninsula en pendel regelmatig up north.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...