Ga naar inhoud
  • 0

Upgrade naar filemaker 14 advanced ?


goosse

Vraag

Ik heb filemaker 12 advanced en daar een aantal applicaties meegemaakt voor mijzelf en anderen. Nu ben ik aan het kijken of ik naar versie 14 wil of moet overstappen.

Nu kan ik omdat ik studeer de versie 14 voor niet al te veel geld kopen maar dat is niet de advanced versie die ik van 12 heb.

Mijn vraag is of jullie de upgrade naar 14 vanaf 12 de moeite waard vinden en of als je met de advanced versie gewend bent te werken de normale versie een optie kan zijn?

 

Is het misschien een optie om met versie 14 te ontwikkelen en eventueel een oplossing dan met filemaker 12 advanced aan te passen. Dan werk je met 2 versies door elkaar maar geen idee of dat een issue is?

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ok dank allen

Ik geef zelf de voorkeur aan de advanced versie maar ik kan voor 30 Euro de pro versie krijgen en dan is een verschil van 300 euro best veel.

Voordelen van de script debugger en kopieren van velden etc. Is wel erg prettig daarom ga ik binnekort toch de advanced versie aanschaffen van filemaker 14..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...