Jump to content
  • 0

Webviewer verschil tussen bladermodus en schermafdruk

hezndepezn

Question

Ik wil de webviewer gaan gebruiken om vanuit FM beeld samen te stellen. Dit gaat allemaal prima (met html- en applescript- horten en stoten :wink: ).

Dit beeld exporteren naar een jpg-bestand is niet direct te doen maar ik kwam een tip tegen voor een script: ga naar schermafdruk, kopieer, en plak daarna de klembordinhoud in een container. ( dit wordt dan een pdf, die middels applescript wordt omgezet naar jpg). (Als iemand nog een tip heeft om de inhoud van de webviewer op een andere wijze naar een jpg te exporteren houd ik mij aanbevolen)

Tot zover werkt dit allemaal .... maar ... in schermafdruk wordt er iets van de rand van de webviewer afgehaald. Door de opvulling aan de rechterkant op 7 te zetten wordt dit voorkomen maar is me iets te onnauwkeurig (rechterzijde van de afbeelding moet later weer op de linkerzijde van de afbeelding aansluiten)

De webviewer valt overigens ruim binnen het bereik van de pagina, daar ligt het niet aan .... Is dit een bug of een - mij onbekende - instelling.

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet