Ga naar inhoud
  • 0

Webviewer verschil tussen bladermodus en schermafdruk


hezndepezn

Vraag

Ik wil de webviewer gaan gebruiken om vanuit FM beeld samen te stellen. Dit gaat allemaal prima (met html- en applescript- horten en stoten :wink: ).

 

Dit beeld exporteren naar een jpg-bestand is niet direct te doen maar ik kwam een tip tegen voor een script: ga naar schermafdruk, kopieer, en plak daarna de klembordinhoud in een container. ( dit wordt dan een pdf, die middels applescript wordt omgezet naar jpg). (Als iemand nog een tip heeft om de inhoud van de webviewer op een andere wijze naar een jpg te exporteren houd ik mij aanbevolen)

 

Tot zover werkt dit allemaal .... maar ... in schermafdruk wordt er iets van de rand van de webviewer afgehaald. Door de opvulling aan de rechterkant op 7 te zetten wordt dit voorkomen maar is me iets te onnauwkeurig (rechterzijde van de afbeelding moet later weer op de linkerzijde van de afbeelding aansluiten)

 

De webviewer valt overigens ruim binnen het bereik van de pagina, daar ligt het niet aan .... Is dit een bug of een - mij onbekende - instelling.

Link naar reactie

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...