HansWorst Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 Beste Filemaker gebruikers. Ik heb nog een oude versie van filemaker 5.3 ( ja dat is erg oud) ik wil de data inbrengen in filemaker 18 pro adv Wij komen er niet uit Wie kan mij daarbij helpen Gr Hans Quote Link to comment
Infomatics Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 Als het 1 bestand betreft dan kun je die openen in FM11 en daarna in FM18 als het meerdere bestanden betreft met onderlinge relaties dan heb je kans dat de onderlinge relaties hersteld moeten worden, dit is voor enkele relaties nog wel te doen, maar voor veel relaties zou ik een tool als MetadataMagic gebruiken. Quote Link to comment
HansWorst Posted August 7, 2019 Author Share Posted August 7, 2019 20 minuten geleden zei HansWorst: Beste Filemaker gebruikers. Ik heb nog een oude versie van filemaker 5.3 ( ja dat is erg oud) ik wil de data inbrengen in filemaker 18 pro adv Wij komen er niet uit Wie kan mij daarbij helpen Gr Hans 1 minuut geleden zei Infomatics: Als het 1 bestand betreft dan kun je die openen in FM11 en daarna in FM18 als het meerdere bestanden betreft met onderlinge relaties dan heb je kans dat de onderlinge relaties hersteld moeten worden, dit is voor enkele relaties nog wel te doen, maar voor veel relaties zou ik een tool als MetadataMagic gebruiken. Ok ja ik probeer hier een buurmeisje te helpen die filemaker pro voor haar vaders verjaardag heeft gekocht Ik heb er totaal geen verstand van en zit hier samen met een verdrietig meisje Ik wil er wel voor betalen om het uit te laten voeren mits het beetje binnen de perken blijft Quote Link to comment
Infomatics Posted August 8, 2019 Share Posted August 8, 2019 Als het een paar bestanden zijn dan kan ik ze kosteloos voor je omzetten. als het op werk begint te lijken dan moet ik er wat voor rekenen. Quote Link to comment
HansWorst Posted August 14, 2019 Author Share Posted August 14, 2019 Op 08/08/2019 om 09:58 zei Infomatics: Als het een paar bestanden zijn dan kan ik ze kosteloos voor je omzetten. als het op werk begint te lijken dan moet ik er wat voor rekenen. Ok dat is top wat is uw email adres gr Hans Quote Link to comment
Recommended Posts