Ga naar inhoud
  • 0

Container bestand automatisch openen

IBV

Vraag

Geplaatst:

Hallo, 

Momenteel heb ik containerbestanden opgeslagen in het filemaker programma. Met een script laat ik de bestanden automatisch openen.

Nu wil ik dit veranderen naar externe opslag. Maar dan werkt het script het niet meer. Niet met open of beveiligde externe opslag. Het bestand zelf exporteren naar de pc lukt wel. Zodra ik het weer terug verander in opslag in het filemaker bestand, dan werkt het script ook weer.

Soort bestand en benaming (met of zonder spaties) maakt niet uit, heb van alles geprobeerd.Er is meer dan voldoende schrijfruimte. Ik ben aan het testen op mac, filemaker op server.  Iemand een idee wat er mis gaat? 

alvast bedankt !

image.thumb.png.cc7b3bb454e544e097f615e60fd28d80.png

image.png.3fadd0880176aeb097a81ed348bdb446.png

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

als een container extern wordt opgeslagen kun je niet zomaar de naam van het bestand vinden door het veld met GetAsText() uit te lezen,

je kunt daar beter GetContainerAttribute ( CL_POR_CL_Client::POR_verwijsbrief ; "filename" )  voor gebruiken. Je krijgt dan alleen de bestandsnaam

zonder remote: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...