Ga naar inhoud
  • 0

Bestand Invoegen


Donamd

Vraag

Via de script stap Bestand Invoegen wil ik een verwijzing naar een bestand in een containerveld opslaan.

Het is de bedoeling dat de gebruiker het bestand dient te selecteren.  Als de optie Bronbestand opgeven niet aangevinkt is lukt het om de gebruiker een dialoogvenster te bezorgen waarmee hij de selectie van het bestand kan maken.  Nu zou ik echter graag de gebruiker al willen leiden naar de juiste map waar het bestand zich bevindt welk de gebruiker uiteindelijk kan kiezen.

Hier loopt echter iets mis.

Ik dacht dat dit zou lukken door een variabele te bepalen vb $filepath en deze variabele dan te noteren in het veld bij Bronbestand opgeven.

De bedoeling is echter dat $filepath niet naar een bepaald bestand gaat maar wel naar een path waar het bestand zich bevindt.

Mijn variabele heb ik als volgt genoemd :

"filewin:/Q:/@Werven/" & Left ( Facturen Uit::FactuurUit_Referentie_Werf ; 4 ) & "/" & Facturen Uit::FactuurUit_Referentie_Werf & "/".

De bedoeling hiermee zou zijn dat ik verwijs naar het path Q:\@Werven\2019\2019-0067\ waar dan vanuit deze map de gebruiker een bestand dient te kiezen.

Kan het zijn dat dit niet lukt of zijn er andere manieren om dit te bekomen ?

 

 

Link naar reactie

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden gegeven op deze vraag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...