Jump to content
  • 0

Bestand Invoegen

Donamd

Question

Via de script stap Bestand Invoegen wil ik een verwijzing naar een bestand in een containerveld opslaan.

Het is de bedoeling dat de gebruiker het bestand dient te selecteren.  Als de optie Bronbestand opgeven niet aangevinkt is lukt het om de gebruiker een dialoogvenster te bezorgen waarmee hij de selectie van het bestand kan maken.  Nu zou ik echter graag de gebruiker al willen leiden naar de juiste map waar het bestand zich bevindt welk de gebruiker uiteindelijk kan kiezen.

Hier loopt echter iets mis.

Ik dacht dat dit zou lukken door een variabele te bepalen vb $filepath en deze variabele dan te noteren in het veld bij Bronbestand opgeven.

De bedoeling is echter dat $filepath niet naar een bepaald bestand gaat maar wel naar een path waar het bestand zich bevindt.

Mijn variabele heb ik als volgt genoemd :

"filewin:/Q:/@Werven/" & Left ( Facturen Uit::FactuurUit_Referentie_Werf ; 4 ) & "/" & Facturen Uit::FactuurUit_Referentie_Werf & "/".

De bedoeling hiermee zou zijn dat ik verwijs naar het path Q:\@Werven\2019\2019-0067\ waar dan vanuit deze map de gebruiker een bestand dient te kiezen.

Kan het zijn dat dit niet lukt of zijn er andere manieren om dit te bekomen ?

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet