Jump to content
  • 0

Wie kan een database voor nieuw project maken

Gerard Exis

Question

Beste Mensen,

Wie kan en wil voor mij (natuurlijk tegen vergoeding) een database maken. Ik heb mijn eigen database gemaakt, daar werk ik alleen mee, dus dat gaat goed.

Echter heb nu een database nodig waar verschillende personen mee moet werken, en dat is effe andere koek, dus dit wil ik uitbesteden.

In het kort gaat het om het volgende:

Ik ga naast mijn. huidige onderneming gezamelijk met partners een nieuwe onderneming starten. Het betreft een Camper-caravan bedrijf, we gaan nieuwe campers en caravans verkopen, stalling aanbieden en reparatie-schade's uitvoeren.

Alle onderdelen en materialen worden via mijn huidige onderneming ingekocht, dus zou wel handig zijn als de database ook gegevens van artikelen uit mijn eigen database kan halen.

De bedoeling is dat zodra de database klaar is, je het hier terplekke (Roemenie) opzet en proefdraai, het spreekt voor zich dat kosten (vliegtickets etc.. vergoed worden).

Natuurlijk heb je veel meer info nodig echter is nogal een lel van een verhaal, dus bij interesse kan ik je deze mailen.

Dus heb je interesse, laat het even weten.

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet