In een tabel debiteuren heb ik per record een aantal calculatievelden met de omzet per jaar. 4 velden: Huidig Jaar, -1, -2 en -3
De velden zijn, als je ze in de layout zet, zijn normaal gevuld met bedragen met 2 decimalen.
Als ik daar een grafiek van maak: Grafiekgegevens: Huidige record (gescheiden gegevens) en ik vul de gegevens van de Y as in: List (
T0100_26_Debiteuren::calc_Omzet_huidig jaar;
T0100_26_Debiteuren::calc_Omzet_min 1 jaar;
T0100_26_Debiteuren::calc_Omzet _min 2 jaar;
T0100_26_Debiteuren::calc_Omzet _min 3 jaar
)
dan worden de bedragen ineens vermenigvuldigd met 1.000.000.000.000.
Dat zou qua omzet wel lekker zijn maar qua betrouwbaarheid natuurlijk niet. Waar heb ik een foutje gemaakt?
Question
Rob532
In een tabel debiteuren heb ik per record een aantal calculatievelden met de omzet per jaar. 4 velden: Huidig Jaar, -1, -2 en -3
De velden zijn, als je ze in de layout zet, zijn normaal gevuld met bedragen met 2 decimalen.
Als ik daar een grafiek van maak: Grafiekgegevens: Huidige record (gescheiden gegevens) en ik vul de gegevens van de Y as in: List (
T0100_26_Debiteuren::calc_Omzet_huidig jaar;
T0100_26_Debiteuren::calc_Omzet_min 1 jaar;
T0100_26_Debiteuren::calc_Omzet _min 2 jaar;
T0100_26_Debiteuren::calc_Omzet _min 3 jaar
)
dan worden de bedragen ineens vermenigvuldigd met 1.000.000.000.000.
Dat zou qua omzet wel lekker zijn maar qua betrouwbaarheid natuurlijk niet. Waar heb ik een foutje gemaakt?
Alvast bedankt
Rob
1 answer to this question
Recommended Posts