Rob532 Posted April 2, 2021 Posted April 2, 2021 Ik probeer een dialogbox te maken met daarin opgenomen een veldnaam. Volgens de gevens van Claris op het internet zou dat moeten kunnen met bv: Show Custom Dialog "ORDER REEDS VERSTUURD"; "Deze order is reeds verstuurd op:"; T1000_Orders::Besteldatum; "U kunt dit niet meer ongedaan maken". Maar helaas krijg ik iedere keer een foutmelding dat er een karakter ontbreekt. Wie weet raad? Veel plezier met eieren zoeken Rob Quote
0 hiker Posted April 2, 2021 Posted April 2, 2021 De regel moet zijn: "Deze order is reeds verstuurd op:" & T1000_Orders::Besteldatum & "U kunt dit niet meer ongedaan maken." Quote
0 Rob532 Posted April 2, 2021 Author Posted April 2, 2021 Thanks Hiker, Dat was nog een dom van me. Ik was teveel gefocust op wat ik gevonden had op internet. Dit is natuurlijk logisch. Tijd voor meer chocolade. Goed weekend Quote
Question
Rob532
Ik probeer een dialogbox te maken met daarin opgenomen een veldnaam.
Volgens de gevens van Claris op het internet zou dat moeten kunnen met bv:
Show Custom Dialog "ORDER REEDS VERSTUURD"; "Deze order is reeds verstuurd op:"; T1000_Orders::Besteldatum; "U kunt dit niet meer ongedaan maken".
Maar helaas krijg ik iedere keer een foutmelding dat er een karakter ontbreekt.
Wie weet raad?
Veel plezier met eieren zoeken
Rob
2 answers to this question
Recommended Posts