Jump to content
  • 0

slepen van PDF in container veld op WIndows

Peter Wagemans

Question

Op Windows is FileMaker van browser veranderd, en daar ben ik wel blij mee. Maar er loopt hier iets mis - consistent bij de klant en bij mij hier ook - bij het inslepen van een PDF in een container veld, komt er een dialoog in het containerveld die vraagt of Edge als default kan ingesteld worden, waarop ik toestemming geef, en er weeral in het containerveld een foutboodschap wordt getoond dat dit niet kan.

De PDF komt dan eigenlijk niet binnen, wat je niet ziet, behalve als je dan even naar layout mode gaat en terug in browse, dan zie ik dat de PDF helemaal niet binnen is gehaald. De PDF via het context menu binnenhalen -> geen error, geen domme vragen.

De versie is 19.3.2.206, ik denk dat er nog een bug fix moet komen voor dit soort toestanden, kan iemand beamen dat dit speelt?

1 answer to this question

Recommended Posts

• 0

Hi Peter,

Een klant van mij heeft hier ook last van. In webviewer worden folders weergegeven van de debiteuren van de record waar je op dat moment zit.

Doormiddel van drag en drop naar de webviewer kunnen ze bestanden toevoegen naar de folders.

Met upgraden van clients naar 19.3.2 lukt dit helaas niet meer.