Zeehond Posted June 23, 2022 Posted June 23, 2022 Hallo, het is alweer ff geleden dat ik met FMP heb gestoeid maar we beginnen weer Een meetunit genereert een logfile met per minuut een meetwaarde. Deze datafiles importeer ik in FMP. in de verkergen tabel heb ik dus per record de velden "Datum" "Tijd" "Meetwaarde" Ik wil nu een grafiek maken van de gemiddelde waarde van het voorgaande half uur (en de voorgaande 24 uur). ik wil dus bij 8:30 uur ge gemiddelde waarde projecteren van de meetwaardes van 8:00 t/m 8:30. enz. Heb toch een beetje hulp nodig ben ik bang... Quote
0 Zeehond Posted June 24, 2022 Author Posted June 24, 2022 Hi, Dat is al een mooi begin. moet nog even goed uitspitten hoe je e.e.a. in elkaar hebt gezet. ik zou ook graag de tussenliggende waardes (8:01 t/m 8:31, 8:02 t/m 8:32, enz) in een lijngrafiek plotten. Bedankt voor deze voorzet! Quote
0 Infomatics Posted June 24, 2022 Posted June 24, 2022 In deze versie staan zowel de gemiddelden als de meetwaardes gemiddelde2.fmp12 Quote
0 Zeehond Posted June 28, 2022 Author Posted June 28, 2022 Top! ik heb kem voor elkaar. Ik krijg een mooie grafiek met per minuut de gemiddelde waarde van het voorgaande half uur. maarru... is er een max aan het berijk van een grafiek? ik heb nu 12000 records in de database maar dat lijkt teveel om te plotten. Quote
Question
Zeehond
Hallo,
het is alweer ff geleden dat ik met FMP heb gestoeid maar we beginnen weer
Een meetunit genereert een logfile met per minuut een meetwaarde. Deze datafiles importeer ik in FMP.
in de verkergen tabel heb ik dus per record de velden "Datum" "Tijd" "Meetwaarde"
Ik wil nu een grafiek maken van de gemiddelde waarde van het voorgaande half uur (en de voorgaande 24 uur).
ik wil dus bij 8:30 uur ge gemiddelde waarde projecteren van de meetwaardes van 8:00 t/m 8:30. enz.
Heb toch een beetje hulp nodig ben ik bang...
4 answers to this question
Recommended Posts