Ga naar inhoud

EngageU 2023 conferentie in Antwerpen: iedereen van harte uitgenodigd!


Joris Aarts

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik vestig graag jullie aandacht op de EngageU conferentie die op 12, 13 en 14 November zal plaatsvinden in Antwerpen. Als primeur op dit forum kan ik (eindelijk) verklappen dat Clay Maeckel zal aanwezig zijn voor Claris, samen met Douglas Wallis, Marie Normand en David Loeb. Clay is degene die al jaren de fameuze 'under the hood' sessies presenteert op de US DevCons.

Het mooie is dat je met je vragen dus rechtstreeks aan de bron terechtkan, in plaats van ze te moeten posten op een forum. Claris is uitdrukkelijk vragende partij voor een open 'ask me anything' sessie. Er zijn verschillende mogelijkheden om rechtstreeks in contact te komen met Claris: partner meeting op zondagnamiddag, opening keynote en technical session op maandag. We voorzien de tijd en de technische middelen voor uitgebreide vraag & antwoord sessies. Je kan zelfs een-op-een vergaderingen plannen in onze speciale vergaderruimte om je specifieke behoeften en doelen te bespreken.

Wat kan je nog meer verwachten:

Sprekers van Wereldklasse: Onze conferentie heeft een indrukwekkende line-up van sprekers van over de hele wereld die hun expertise delen over een breed scala aan Claris-gerelateerde onderwerpen. Verken onze indrukwekkende lijst met sprekers hier: https://engageu.eu/speakers/

Robuuste Agenda: EngageU biedt drie tracks vol met sessies over design, projectmanagement, integratie, prestaties, kunstmatige intelligentie en meer: https://engageu.eu/agenda/ 
Fear of missing out? Elke presentatie wordt opgenomen. Deelnemers krijgen toegang tot alle video's binnen de maand na het event.

Omvang: EngageU wordt naar verwachting de grootste Claris-conferentie ooit in Europa. We zijn trots op een diverse lijst van deelnemers uit verschillende sectoren en achtergronden. Bekijk hier de huidige lijst met deelnemers: https://engageu.eu/attendees-fm/ 

Interactie: we voorzien ruim de gelegenheid om kennis te maken met collega's van over de hele wereld. Er is een sociaal evenement gepland op zondagavond in de stadsbrouwerij van Antwerpen en er is een algemeen conference dinner in de prachtige 'marmeren zaal' van de Zoo van Antwerpen. Meer info: https://engageu.eu/location/

Handige Locatie: Je kan je auto parkeren in de parking onder het conferentiecentrum. Het centrum ligt ook op loopafstand van het centraal station in Antwerpen.

Standhouders en Prijzen: EngageU biedt de mogelijkheid om de aanbiedingen van externe partijen te verkennen op de stands van exposanten. 

EngageU belooft een evenement te worden dat samenwerking, kennisdeling en professionele ontwikkeling bevordert. Ik hoop om jullie daar te zien!

Groetjes,
Joris Aarts, ClickWorks

Namens het EngageU-team:
Katia, Ellen, Bo, Magnus, Johan, Jeroen, Joris 

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Het was een goeie conferentie. Interessante onderwerpen en developers die hun gekozen onderwerp ook door en door kenden. En geloof me, ik ben 1 van die kereltjes die graag lastige vragen stelt.

Clay was er ook - wie deze man niet kent, het is Claris employee nummer 001, in dienst genomen in 1984. Was gewoon beschikbaar om over FileMaker mee te praten - en andere dingen. Een beetje als "Het Woord van God", ik hoorde constant engelenkoren op de achtergrond.

Onze managers van Claris waren er ook, persoonlijk heb ik niet zo veel aan die mensen en hun antwoorden. Misschien houdt Douglas Wallis zijn woord en krijgen we in de toekomst een complete lijst van bug fixes bij elke release. Het probleem verklaart Douglas is dat Claris niet genoeg "resources" (dus mensen in dienst) heeft om de bugs die gefixt worden ook daadwerkelijk te documenteren. Achteraf hem de tip gegeven dat hij veel werk kan sparen door gewoon de bug reports te vermelden, want de bugs hadden nooit opgelost geworden zonder die teksten. Vond hij een prachtig idee. Ik heb echter het donkerbruin gevoel dat de man alleen maar vriendelijk is en verder niets zal ondernemen. Voorlopig heeft hij het voordeel van de twijfel.

Lekker eten 's middags, ze weten daar ook hoe ze soep moeten maken :-) Het diner maandagavond was fantastisch, en wat een decor.

En natuurlijk was het ook geweldig om al die andere developers nog eens te zien, sommigen had ik jarenlang niet meer gesproken.

2 heel prettige en leerrijke dagen. Bedankt iedereen die hieraan meegewerkt heeft.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...