Jump to content
  • 0

FM 4.0 database corrupt ?

voicemeel

Question

Posted

Hallo

Ik heb recent een crash gehad van mijn FM 4.0 database, waarschijnlijk door gelijktijdig aanpassen van de velden in de applicatie en langs een web-interface.

Tevergeefs geprobeerd om de database te herstellen: de oorspronkelijke file is niet meer toegankelijk en de nieuwe file weigert om mijn bestaande paswoorden te aanvaarden.

Vermits ik veronderstelde met gewijzigde passwords te maken te hebben, heb ik zelfs een pwd recovery tool gekocht via het web (Passware: www.lostpassword.com)

Deze tool geeft me echter alle bestaande wachtwoorden terug, welke helaas niet meer geaccepteerd worden. Hoe kan ik dit probleem verhelpen ?

Dank voor de suggesties

Voicemeel.

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

ik heb het ook wel eens gehad dat een bestand zich niet meer kon gedragen, gelukkig had ik nog een backup. Wel het schijnt zo te zjn dat Filemaker je soms kan helpen. Ik weet niet hoe, garantie zullen ze wel niet geven. Neem eens contact op met:

Filemaker Inc Nederland

Zonnebaan 12c 3606 CA Maarssen

telefoon: 030 - 241 33 23

• 0
Posted

Als ik me niet vergis heeft FileMaker die service afgeschaft voor versies recenter dan 5. Meer info daarover vind je in elk geval op de FileMaker-site:

http://www.filemaker.com/support/contact.html#Recovery

Je moet rekenen op een wachttijd van 3 tot 5 weken. Bovendien is deze dienst niet gratis. Daarbij komt nog dat je het bewijs moet leveren auteursrechtelijk eigenaar te zijn van het bestand. Dit is niet zo gemakkelijk...