In een tabel heb ik een nummeriek veld: "amount". Date format: currency - fixed decimals 2, currency: euro en system setting aan.
Daar vul ik getallen in met- en zonder cijfers achter de komma. Geen probleem
Als ik een calculatieveld maak met Sum(amount) dan krijg ik dat goed terug.
Echter in een grafiek, delimited data, wordt het totale bedrag vertienvoudigd. Als ik daarna de bedragen in amount (waar decimalen achter de komma staan) aanpas naar ronde bedragen (dus alleen voor de komma) dan geeft de grafiek de juiste stand weer.
In de grafiek heb ik de y as gewoon op number, 2 fixed decimalen en system setting staan.
Kent iemand dit probleem, of liever nog een oplossing?
Question
Faay
Beste goeroes,
In een tabel heb ik een nummeriek veld: "amount". Date format: currency - fixed decimals 2, currency: euro en system setting aan.
Daar vul ik getallen in met- en zonder cijfers achter de komma. Geen probleem
Als ik een calculatieveld maak met Sum(amount) dan krijg ik dat goed terug.
Echter in een grafiek, delimited data, wordt het totale bedrag vertienvoudigd. Als ik daarna de bedragen in amount (waar decimalen achter de komma staan) aanpas naar ronde bedragen (dus alleen voor de komma) dan geeft de grafiek de juiste stand weer.
In de grafiek heb ik de y as gewoon op number, 2 fixed decimalen en system setting staan.
Kent iemand dit probleem, of liever nog een oplossing?
Alvast bedankt voor de moeite
Rob
2 answers to this question
Recommended Posts