Jump to content

Somebody left the building at Claris...

Lutmers

Recommended Posts

Posted
31 minuten geleden, MonkeybreadSoftware zei:

Vond je Brad of Rick niet leuk?

haha, nou de verkiezingen zijn net voorbij dus laat ik die even overslaan. Maar het gerommel van de laatste 10 jaar met: 
1.  de naamsveranderingen
2. de software bundels met compleet onvolmaakt Studio er in (3 jaar later lijkt het nog nergens op)
3. een Connect waar je niks mee kan
4. een gratis Filemaker dat nooit kwam
5. de focus op sales, sales en marketing en dan de boot missen op de echt belangrijke ontwikkelingen
6. versie geklungel, certificering geklungel
7. een MEGA vergrijzende community (ja jullie mogen je allemaal aangesproken voelen - incl. mijzelf)
Moet ik nog langer doorgaan....

Posted

Haha, deed ie ook iets goed? (Behalve weggaan?)

En wat betreft punt 5: welke belangrijke ontwikkelingen zijn gemist?

Ik vind Studio en Connect nog steeds een interessant project. Maar het is wat mij betreft nog te weinig 'product'. Maar er wordt actief aan gewerkt.

Posted
4 uren geleden, Marsau zei:

Haha, deed ie ook iets goed? (Behalve weggaan?)

En wat betreft punt 5: welke belangrijke ontwikkelingen zijn gemist?

Ik vind Studio en Connect nog steeds een interessant project. Maar het is wat mij betreft nog te weinig 'product'. Maar er wordt actief aan gewerkt.

Mars,

Kun je je de PSC bundels herinneren 2,5 jaar geleden? Ik heb op aandringen van Claris klanten geupgrade met een 3 jarig contract incl. Studio en Connect. Het eerste jaar was Studio onbruikbaar, het jaar daarna had Connect nog steeds niet de brood nodige connectors in zich. En het hele gelazer met de Claris login etc. heeft ons toen doen besluiten geen seconde te investeren in deze wan producten. Tot de dag van vandaag ben ik daar niet rauwig om. Iemand die morgen een NATIVE webapp gekoppeld aan Filemaker wil zien kan ons beter bellen voor een FMBetterForms oplossingen (een platform dat tenminste veel meer doet haar naam aangeeft). Heeft studio links en rechts ingehaald, dus dat actief werken... we zullen zien. ;-)