Ga naar inhoud
  • 0

OS-X administrator plugin

jw

Vraag

Geplaatst:

onder filemaker 5 met OS-9 had je een administratorplug-in om vanaf je werkstation de filemaker server te beheren. Ik heb die toen van de filemaker webside afgehaald. Ik kan zoiets voor filemaker server onder OS-X niet vinden. Weet iemand waar je die vindt?

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:

Ik dacht - vroeger was het toch zo - dat die gewoon op de installatie-CD staat. Als je de installer opnieuw runt, dan krijg je de optie te zien om Remote Access te installeren. Dat werkt op elk client station (niet op de server zelf). Je moet dus de FMPro Server CD gebruiken op de client computers. Ik veronderstel dat die clients dan wel OS-X moeten draaien: de CD is hybride en bevat de software zowel voor Windows als voor OS-9 als voor OS-X.

HTH

• 0
Geplaatst:

AvD, je hebt gelijk. Ik heb even voor de custom install van de FMserver-cd gekozen en voîla.

Vroeger kon je die ook downloaden en nu staat ie op de cd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...